jobb jobb jobb

Ska snart iväg till bussen som tar mig till en dags jobb på Gekan :) roligt, gillar mitt jobb sååå mycket! Äntligen ett jobb som ger en normal lön!!! :) Och normala arbetsuppgifter och raster och ja allt!

Har för första gången i mitt liv gåt med i facket också! Gött! :) Och även A-kassa! Life is goood! Ska bara försöka få lite fler dagar i mitt schema nu med. :)

Här är en tavla som jag målade klart igår:



ignorera mig där på sidan, men de gick ju fan inte ta kort om man inte tjuvkikade! :S

NU ska jag gräva lite på mitt älskade spel innan jag snabbar mig till bussen fort som fannnnnnnn :S

Ska bli bättre på att skriva här! :S

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dej. Saknar dej.// Mamma

2010-10-04 @ 16:59:15
URL: http://blogg.amelia.se/astapastasson/
Postat av: mamma

...och är stolt över dej.

2010-10-04 @ 16:59:52
URL: http://blogg.amelia.se/astapastasson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0