Lite av varje..

Idag har jag vart ledig, och tur är väl det, så förkyld som jag är. Kan knappt prata så täppt i näsan som jag är. Igår redan kände jag mig febrig och påväg att bli sjuk, idag var de bättre med febergrejen men värre med förkylningen. Jag är ledig imorgon med så hoppas att det blir bättre så jag kan börja jobba igen sen! Känns nästan konstigt att vara ledig två dagar i rad, men skönt.

I lördags jobbade jag nästan 13 timmar! men de var inte så farligt faktsikt, hade kunnat jobba mer om det inte vore för att jag lovat Karro att komma på middag, och hade verkligen sett fram emot det, så när jag fick chansen att gå hem så tog jag den! :) haha!

Imon blir de dock annat jobb för mig och Tobbe, vi ska försöka rensa så mkt av den gamla lägenheten som möjligt. Det borde vara gjort för längesen, men det är jobbigt att flytta utan bil, speciellt när man bor på världens fetaste backe.. typ.. iaf..

Men idag har vart en givande dag trots att inte mycket har blitt gjort. Jag och Tobbe har disskuterat allt möjligt intressant och så har vi handlat hem lite grönsaker. Allt vi hade kvar var två små gula lökar, och en middag utan sallad är så tråkig tycker jag. Speciellt om inget annat i middagen har någon speciell konsistens kan man behöva något knaprigt..

Jaja, sitter bara här å babblar nonsens, jag känner att jag vill måla! Vill ha fler färger hemma för har massa gamla tavlor i källaren som jag hade tänkt måla över, men all färg är typ slut. Så de blir nästa inköp från Gékås tror jag, har massa idéer i huvet..

Det är kul att måla tycker jag även om det inte blir världens konstverk som man kan sälja för nåra millar sen, (eller ens ge bort till en kompis! haha,) så är de en härlig sysselsättning och kul att ha hemma själv :)

Nu, good night.....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Är du också förkyld??? :( jag med, ska gå och vila lite igen! hoppas du blir bättre! Och du är GRYM på att måla! Måla en tavla till mig någon gång!! :D

2010-10-20 @ 07:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0