Mysiga dagar :)

Nu är jag praktiskt taget frisk. Hostar lite fortfarande och lite tät i näsan och sådär, men inget värt att frlora pengar över. Så imorgon blir det jobb, men har vart rätt behövligt att vila upp sig lite.

Har sovit riktigt länge på morgornarna och käkat riktigt goda middagar som jag och Tobbe har lagat.  Vi har bland annat gjort en god potatisgratäng med mycket vitlök (för förkylningens skull) och stark korv till. Och igår gjorde vi hemmagjorda hamburgare som blev riktigt goda med morötter och klyftpotatis i ugnen med åter igen massa vitlök. Mmmmh!

Idag bakade vi kakor som blev riktigt lyckade med choklad och nötter i, japp, riktigt mysigt har vi haft.

Igår när vi skulle gå och handla till våra hamburgare så följde Curry med oss hela vägen till ICA,
hon vägrade lämna oss, men det är ju inte så långt och hon känner ju till området kring ICA eftersom vi bodde där förut så vi tänkte att hon klarar sig.

När vi gick hem sen och lagade maten och åt den hade hon fortfarande inte kommit hem så vi gick ut för att leta efter henne. Hela vägen till ICA gick vi och mycket riktigt så står hon där och väntar på oss. Haha! Så jävla söt!! Knäppa katt står och väntar på mamma och pappa utanför ICA :D Så vi fick ta med henne hem igen och hon följer varje steg vi tar som en väluppfostrad hund. Lilla Curry. :)

Nu ska jag och Tobbe snart äta resterna från igår och sen får jag försöka roa mig bäst jag kan här vid datorn, för Tobbe har bytt ut TV:n och kan därför spela på sin brors X-box så att jag ska kunna kolla på TV någon gång de närmsta dagarna är väl lika troligt som att snön inte kommer innan jul iår...

Jaja, good bye so long mina vänner. Kanske kommer ett inlägg till lite senare.. eftersom.. ja ni vet.. x-box....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0