Project Runway

Project Runway går på TV just nu, ett program som jag bara äääälskar. Säsongen som går just nu har jag redan sett en gång, men det gör inget, för det är min favorit. Den gick när jag och Tobbe bodde i Malmö, och precis som då är Ulli fortfarande min favorit! Hon gör så jäääävla snygga kläder. Om en designer skulle få göra hela min garderob hade det vart hon. Helt och hållet min stil. Eller ja, smak iaf. Har inte riktigt råd att köpa så mkt kläder att jag skulle kunna skapa en direkt stil. än...

 


OOOOOOOMMMMMGGGGGGGG SÅ SNYGGA KLÄÄÄÄÄÄÄÄDEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3
(tredje bilden är Ulli, så klänningen vet jag inte om hon gjort själv, men den är ju också hur snygg som helst!!)




Och mamma angående de andra inlägget med klänningar när du fråga var dom var ifrån så minns jag nog inte ens längre, men de kan ha vart från bubbleroom.se

Kommentarer
Postat av: Johanna

VAFAN!! Går inte att kommentera inlägget där under så får bli här!! Hahhaha så rolig du är "känns som de väger tre ton av allt snor uppe i hjärnan." Hahah! åhhh min evelinis, hoppas du blir frisk snart!! :( Krya på dig ♥♥♥♥♥♥♥

2010-10-22 @ 17:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0