Hej hej

Snart har jag och Tobbe flyttat färdigt, eller.. de är lite kvar, men vi har fått dit soffan och dubbelsängen vilket är allra viktigast, massa kartonger, som jag inte har en aning om vart jag ska göra av, har ju ingenstans att lägga de? Måste skaffa någon byrå eller nått, gyllor? Nått iaf. där jag kan lägga allt.

Men ska ta lite kort på stället någon dag och visa er iaf. Kanske på söndag? Då är det valvaka hos mig och Tobbe, men inte hela natten eftersom jag jobbar på Gekan klockan 8 dageen därpå, men lite iaf. Då kanske jag kan knäppa något litet kort :)

På söndag är det vaaal, hoppass nu som fan att vi byter regering på söndag. På måndag vill jag leva i ett välfärdsland! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Har du lagt ner bloggen nu eller? Tittar varenda dag för att se om du skrivit något. Tack för dina kommentarer. Blev glad :) Saknar dej gumman./ mamma

2010-10-01 @ 10:27:15
URL: http://blogg.amelia.se/astapastasson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0