GOD JUL

Hej alla underbara pärlor!

Vilken fin jul vi haft tycker jag! :) Jag och Tobias började dagen med att byta våra julklappar.
Vi fick varsin bok av varandra, jag en om fiskarna (jag sstjärntecknet givetvis, inte fiskar i allmänhet..) och Tobbe en med massa visdoms ord. Han har blivit mer och mer intresserad av sånt, även poesi och annat vackert. :) Sen fick jag både kjolen och klänningen som jag önskat mig från Style By Tyra! :D Båda lite för stora, men kjolen får jag växa i, klänningen skickar jag tillbaka eftersom jag ska ha den på nyår, så beställde en ny i stl. mindre.

Fick också en uuuur fin topp av Tobbe, svart med stort blått sidenband som man knyter en rosett av där fram. Det blev kvällens outfit topp! :) ..Tobbe fick också en tröja av mig som han hade på sig, och en mobil-hållare eller vad man säger? haha! Som man har runt halsen. Han fick också en fin nyårs cigarr :) 

Vid två tiden tog vi oss hem till min mor och far. Emelie var sjuk men Rasmus var där och Nella med sin pojkvän.



Jag fick så mycket julklappar att jag har svårt att komma ihåg dem! :) Haha, men inte uppskattas de mindre för det! Är jätte nöjd med julklapparna i år, som jag faktsikt är varje år.

Ska försöka minnas lite i alla fall.

Av mamma och pappa fick jag kjolen från Style By Tyra som Tobbe också gett mig, lämnar därför tillbaka den ena och köper en massa smycken från samma sida istället! :) Fick även en blommig jätte söt tunika, en kofta, kjocka stickade leggins och nagellack i tre färger av mamma och pappa.

Av mig och Tobbe fick mamma en klänning & leggins från Indiska, jag var nöjd med klänningen, då det är såå mycket min mammas färger! :) Pappa fick en Whiskey som Tobbe valt ut. Istället för Whiskeyglas som han annars alltid får typ ;) hahaha!

Av Rasmus fick jag och Tobbe ett presentkort på Bolaget! :) Perfekt till nyår, och vi tänkte lite lika för han fick en Jäger av oss ;)

Av Nella fick jag Ett bad-lit med bubbel, bomber, skrubb och sånt i ett fint litet skrin, och så lösögonfransar, ochså perfekt till nyår ju!! :)

Har säkert glömt något, men men..

På kvällen gick vi till Tobbes mamma och firade jul där lite. vi var redan mätte och belåtna från vårt första julfirande, men jag var tvungen att ta mig lite grönkål! Fattar inte varför inte resten av Sverige också har detta på sitt julbord? Det är ju AS GOTT och det passar så bra till allt annat på bordet!

Tobbes mamma gav oss en massa saker till köket, elvissp, kavel, kakform, sånt som vi annars springer över och lånar av henne! haha! Sen fick vi också en jätte fin bänk som vi nu har ståendes i hallen. Lite gammeldags parkbänk fast finare kan man säga :)

Jag fick också ett presentkort på VeroModa och en prenumeration på hänt extra! :) Nu vill jag bara ha ett snyggt tidningsställ som man kan lägga alla tidningar i och ha på toaletten typ, hur bra?

Sen fick vi varsin "one piece" av annat märke som vi glider runt i här hemma när jeans känns för ambitiöst!

Tobbe hade dessutom smygit med ytterligare en julklapp som han gtav mig hos sin mamma! Jag blir för bortskämd! :D ..Två jätte fina armband som man sätter ihop själv från panduro!

Dock var det ena riktigt klurigt där man ska knyta massa knutar som var för svårt redan efte4r några få julöl! Dessutom måste man köpa till något speciellt lim, så det fick vänta, de andra var jätte fint med massa pärlor i olika blå nyanser, men detta saknade beskrivning på hur man gör (ja även detta var lite små klurigt..) så vi får maila dem att skicka en ny sån, så ska jag pyssla lite sen! :)

Tobbes mamma fick en pilatesboll av oss, och en avlång bricka med 5 tillhörandes skålar för lite godis eller kanske tacos? Tobbe hade köpt en kräftan-bok till henne också.

Så det var julen och alla paketen, visst måste jag vart snäll i år?

Igår var det julfest hos Karros bror, men det är en annan historia! ;)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0