Laddar batterier.

Alltså FY FAN säger jag bara. Eller som jag skrev på min wall på facebook nyss,
Denna dagen stavas B A K I S.

Igår var det julbord med jobbet och sedan  drinkbord på morfars. Väldigt trevlig kväll med lite mat, mycket dryck. Sång, dans och gott sällskap! :)

Idag är jag dock helt sjukt ostabil. Längesen jag var bakis en hel dag, så det har vart pyjamas och soffhäng hela dagen. Andreas kom förbi med MC-donalds mat och det var väl behövligt. Salt, fett och socker är precis den återställaren jag är sugen på när jag har haft lite för roligt kvällen innan.


Tror att ettpar hjärnceller rök igår för mitt huvud är totalt tomt så detta är allt ni får från mig idag skulle jag tro.

Men tack Hi-media för en skitkul fredag,

lär ta resten av helgen för att ladda batterierna, men det var det värt.



hahah! tydligen hade jag ringt och trakasserat Tobbe ett flertal gånger påvägen hem, trots att han flera gånger sagt att han ligger och sover och att jag inte ska ringa om det inte är viktigt. :S SORRY <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0