Min Önskelista

Det var huuur längesen som helst som jag gjorde en önskelista! Gör det aldrig. Och då ska ni veta att jag är list-älskarnas list-älskare! Jag gör listor för allt! Plus att jag gärna renskriver dem både en och två gånger, varesig det är en inköps-lista, pack-lista eller att-göra-lista... Men någon önskelista har inte blitt av.

Jag tror att det dels är för att jag oftast blir väldigt nöjd med vad jag än får! Och dels gillar överraskningen med att inte ha en minsta lilla aning om innehållet i julklappen.

Men! Alla frågar ju alltid vad man önskar sig, och jag vet själv hur mycket jag önskar att folk bara kunde säga vad de vill ha så man slapp fundera! (även om det är rätt så kul att få fundera när man väl gör det..)

Men nu när jag ska börja blogga igen, tänkte jag göra, som alla andra bloggare gör, och faktsikt sätta ihop en liten lista! :)


På StyleByTyra.se finns kläder, smycken, smink, ..allt möjligt snyggt! Här är två av plaggen jag gillar mest!


Nagellack funkar alltid! Jag gillar färgerna här!


En prenumeration räcker länge! Jag har aldrig ens bläddrat i Egoboost, men är väldigt nyfiken på den!


Ettpar längre fransar till nyår kanske! Men gärna mer neutrala än bilden ovan ;)


UNDERKLÄDER! Vet inte vad som hänt men allt är för stort! :S Och nej, det är ingen önskan jag har att mina bröst och de lilla till rumpa jag en gång haft skulle försvinna. Men man kan inte få allt här i livet...


Volym! Vad som helst som kan få mitt hår från att gå från PLATT PLATT PLATT till liiite mer fluff!


En morgonrock med lite längd! Kanske även ettpar matchande tofflor? :)



..Det var vad jag kunde komma på nu i alla fall! Svårt dedär! Men kanske känns det lite lättare nu att köpa mig något till jul? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0