Skuggsidan?

Så har Solsidan börjat igen. Alla skriver om de, tidningar, bloggar och varendaste en på facebook känns det som, bättre PR kan väl en liten svensk serie knappast drömma om egentligen. Självklart var jag en av alla 2,5 miljoner som tittade, men alltså njäää... Tycker inte det är så fantastiskt faktiskt..

Förstår inte var denna hysterin kommer ifrån, varför är serien så extremt älskad? Alltså jag tycker inte att den är såååå rolig. Jag tror faktiskt inte att jag skrattade högt en enda gång, och den ska väl ändå klassas som komedi? eller?

Är det Ove alla är så förtjusta i? Tycker inte att han är speciellt rolig (hahaha, skrev tillomed jobbig nu när jag skulle skriva rolig.. bara de säger väl ändå lite om vad jag tycker om honom..) och njae, dom andra rollerna är inte roliga dom heller. Jag kommer kanske kolla på de igen om jag zappar förbi, men det är inte som att jag lär sitta bänkad framför TV:n 10 minuter innan programmet börjar.

Helt klart överskattat enligt mig...


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article8420230.ab

Kommentarer
Postat av: Josephine

Skojar du eller??? BÄSTA PÅ LÄNGE!!! =P

2011-01-17 @ 17:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0