update! :)

Gomoooorroooon! :) Åh, känner ni er inte helt utflippade? Kollar in här hela tiden och ser bara inläggen hagla? Är det inte så?! :) Heelt flippat inte sant? ;)

höhö...

Jaja! Jag ska snart till arbetsförmedlingen för mitt 4:e (?) "nybörjar möte" eller vafan de är.. Ja ett möte där dom visar ett gäng ungdomar hur man hittar på deras hemsida. Asså, borde inte denna kursen hållas för typ 40+arna istället? Jag menar, jag hittar där lika lätt som överallt annars på internet, det är inte som att AF's hemsida är unik på något vis och har ett hemligt språk som bara vissa förstår.. Nä, vi ungdomar klarar nog av att hitta knappen "SÖK JOBB HÄR" på framsidan..

Ja klart ni 40+are gör de också.. ;) Men, om kursen tvunget ska hållas för någon är de inte ungdomarna iaf..

Duschad och halv klar iaf. bara kläder å nån mascara som fattas sen är jag good to go, så jag slänger in ett blogginlägg so long liksom :)

Visste ni att: Jag duschar alltid sittandes i skräddar-ställning? :) Jag orkar fanemej inte stå upp. Inte när jag duschar med Tobbe då, då står jag. Och vår dusch är egentligen perfect för att duscha två pers i. Stor och lite avlång :) Så det är bra, men när jag duschar själv, då sitter jag ner i skräddar-ställningen :)

Nu är det då dags för kläderna och mascaran, so long mina kära, kommer säkert minst ett inlägg till idag, för jag har hamnat i denna flippade uppdaterings bubblan känner jag ;) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0