Typiskt

Hejsan hejsan,

skrev precis ett lagom långt inlägg som plötsligt bara försvann, det var väl smidigt? Jag som bloggar så jäkla ofta, spottar ur mig inlägg näst in till, lika bra att ett av dom bara försvinner spårlöst.. eller???? ELLER???

Aja, lagom motiverad till att skriva ett likadant inlägg igen, det blir ju aldrig lika bra heller?! Eller det kanske bara är jag som råkar ut för det med jämna mellan rum så jag känner till, jag har provat att skriva liknanade inlägg, men de blir alltid sämre..

Jaja, skrev inte så värt mycket, skrev om mina två första veckor med semester. Såhär kan man beskriva dom: ..... ...... ... . ... ...... ..... .... .... ..... ..... .... .... .. ........ .. ... ....... ... .. .. ... ..... .

Inte så mycket har hänt alltså! (detta beskrevs dock med ord i förra lnlägget, men inehållet av punkterna är ungefär desamma..) Vädret liknar ju höst mer än något annat och som pricken över i:et på det så har Tobbe brutit foten. Så jävla tråkiiiigt!!! Blir det inte ändring på detta under de kommande två veckorna nu så vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till?

Jag behöver min SOL! Jag lever ju för sommaren?! Älskar den! Hur ska jag klara en till höst och vinter utan minsta lilla sommar att ladda batterierna med?

Jajaaa... nu vill jag inte skriva mera.. kan inte smälta att allt det andra jag skrev bara försvann.. Som jag anade blev ju detta inte alls lika bra.. Nu går jag och lagar mat istället..




Men först vill jag skicka några varma tankar till våra grannar och vänner i Norge.
Svårt att inte tappa tron på mänskligheten när idioti efter idioti visar sig på detta grymma viset.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett smart råd är att precis innan publicering safe allting med ctrl+a -> ctrl+c

:) :D xD

2011-09-30 @ 15:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0