Burry var lite hungrig...

Så jag fick lov att ge henne lite mat. Här ser ni henne före och efter lunchen..

FÖRE:



EFTER:



Hohoho! :) Nu var jag allt rolig va?

Nää det är såklart inte Burry på bild nummer två utan grannkatten. Men FYFAN vad den är gigantisk! Eller hur? Jag och Tobbe satt i soffan och käkade kvällsmat igårkväll med balkongdörren öppen och in vandrar detta viddunder! Trots att man sett katten hundra gånger förrut, ja den har tillomed smitit in en gång tidigare slutar man aldrig att chockas av dens extrema storlek. Det är ju förfan ingen katt detdär? Måste vara en korsning med en björn eller nått, för sådär stora är katter bara inte?!?!

Hahaha! Blev så jävla rädd när jag såg den titta fram bakom soffan!!

Men men, på tal om djur som smiter in så har vi nu två getingar surrandes i TV-rummet, mindre roligt, men ungefär lika läskigt kanske. Mycket läskigare skulle Tobbe sagt om han inte legat och sovit.. Han är livrädd för getingar, springer som en galen...jag vet inte vad när han får syn på en..

Ska nog försöka få ut dom innan jag väcker Tobbe, som jag ska göra om en kvart :) Kanske ska bussa Burry på dom?

Kommentarer
Postat av: mamma

Men guuuud. Visste inte att det fanns så där stora katter! Kul att du bloggar igen gumman. Kram fr mor

2011-05-07 @ 15:26:29
URL: http://blogg.amelia.se/astapastasson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0