Underbara väder!!

Jag och Tobbe har den mest fantastiska balkongen! Alltid lä, och nästan dagens alla soltimmar. Helt perfekt. Den kunde såklart vart större, men det vore inte jag om jag inte hade något att klaga på. Som en äkta fisk.. Fått solat mig lite idag iaf, men går in då och då för det är nästan för varmt!



Men lite resultat har det allt gett va? En dusch och lite smörj-in på det, så blir nog detdär gallant. Förstår bara inte varför jag aldrig kan få färg på halsen? och i ansiktet för den delen.. Varför är jag alltid blek i ansiktet? VARFÖR?!?!

...Jaja, glöm inte att dricka mycket vatten nu när det är så varmt ute!

Nu ska jag göra mig iordning, för idag blir det PAAAAAAARTYYYYY! :D

Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: mamma

Du får ju visst färg i ansiktet. Halsen däremot, jag är likadan. För min del är det väl alla dubbelhakor som veckar sej. Saknar dej älskling. Kram

2011-05-11 @ 10:23:05
URL: http://blogg.amelia.se/astapastasson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0