HA HA HA !

...hahaha! Tillåt mig skratta! (så jag slipper gråta.)

Centerpartiet har nu kommit till insikt. Det går inte att sänka ungdomars lön med 25% bara sådär. Det är ju totalt orealistiskt. "Nej, det får vi allt ta tillbaka" tänker dem..

Men vad ska C komma med för ny snilleblixt istället? För att få upp väljarantalet, för att lösa arbetslösheten i Sverige, för att tänka lite nytt..?

"hmm..." funderar de...

"hmmm..."

"Ja vet!" Utbrister säkert Annie Lööf! "Vi sänker ALLAS ingångslöner!" Som en blixt från klar himmel slår Centerns nya förslag ner. "20-25% är väl rimligt" tänker de..

Alltså allvarligt? :S

- Centerpartiet.. Hur är det egentligen med er? ..frågar jag mig själv..

Innan käraste virrpannan Maud hinner kliva av tänker hon att det vore smart att spotta på den fråga som vart viktigast för henne i all evighet. Hon säger plötsligt JA till kärnkraftverk. 1-0 till Idiotin.

Sedan säger Centern att de absolut är emot datalagringsdirektivet. Helt och hållet. Alldeles klart. Och därför röstar de alltså FÖR datalagringsdirektivet.. ehh... 2-0 till Idiotin.

Och nu tänker de alltså fiska nya väljare genom att sänka ALLAS ingångslöner med 20-25%

Grattis Idiotin, ni vann just med 3-0 mot Centern.


Den skumma jäveln som ens sympatiröstar för C i nästa val måste ju blivit tappad i golvet som liten, för det är inte "nått" som är fel med C, det är ALLT.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Väldigt sant....

Stolt över dej.Lust å ses lörd förmiddag med Rasmus innan jag ska till jobbet?

Puss

2012-03-22 @ 23:32:37
URL: http://pastasson.blogspot.se/
Postat av: Emelie

Ha ha ha! Du är så rolig när du är ironisk!

Kan riktigt se Annie Lööf framför mig, där hon sitter vid sitt skrivbord... hm... :)

2012-03-24 @ 22:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0