Häftig unge!

 
Idag fyller den lilla tjejen på bilden 18 år. Det är mini lillasyster. En så himla cool lillasyster!

Petronella, yngst i familjen men klok som en bok! När hon var liten ville hon så gärna vara som jag, och istället för att uppskatta det och ta det som den ära det var tyckte jag bara att det var en ren pina. Kanske mest för att hon gärna stal mina kläder (det hände dock att jag stal kläder av henne med..)

Men idag vill hon inte vara som mig. Idag är hon sig själv, och det fullt och jävligt bra. Hon är inte som andra 18 åringar, hon är mycket smartare, och sen är hon riktigt snygg på det! Hon är förlovad med en kille, och även om han med verkar väldigt fin, så ska han vara glad över att ha haffat ett sånt riktigt kap, för det är vad hon är!

Hon är så smart, så säll, god och genuin. Omtänksam och speciell.

Hon är Skorpion i stjärntecken, precis som min Tobbe, det stjärntecken som jag tycker är det häftigaste. Mystiskt och passionerat, känsligt och godhjärtat. Sån är hon tycker jag.

Hon blir 18 år, myndig och "vuxen". Snart ska hon göra sin första tattuering, och krogdebut.

Tiden går så fort, och jag är så stolt att ha världens bästa lillasyster! <3
 
 
Idag är det jag som önskar att jag vore mer som du, självsäker, egen och kärleksfull.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilket jättefint inlägg gumman. Ni är så himla fina allihop. Kram

2012-11-19 @ 22:39:37
URL: http://pastasson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0