IQ

När jag sitter här och tittar på den puttrande pastasåsen, (ja det blir två inlägg på raken) måste jag ju roa mig med nått. Klickar runt på bloggar och snubblar över Tyras.se's blogg som gjort ett IQ test.. Jag ska ju ändå fördriva tiden tänker jag och klickar mig in, alltid kul att få bekräftelse på hur smart man är ;) ...om man nu är det... :]

När testet på 15 frågor är klara ber de om ett sms som kostar 10 kronor plus vanlig taxa.. Ja men då har man ju redan lagt ner tiden och kan inte låta bli!

Jag hamnade på 113, vilket var strax över genomsnittet! Visste la att jag var smart!

Här är mitt resultat!


Och här [ http://www.iqtestet.se/menevebloggse-IQ_604333.html ] kan ni klicka om ni själva vill se hur mycket smartare ni är än mig ;) ...om ni nu är det... :] (och tycker det är värt 10 kronor + för att ta reda på.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0