Grattis Sandra!

Firade Sandras 32 års dag i fredags! Som ni ser på bilden nedan så ser hon inte ut att vara en dag äldre än 25 och då har hon ändå fött tre ungar!! :)

Det bästa med att ha jobbat på Hi-media är alla fina kollegor som blivit mina nära vänner, Sofie och Sandra som jag jobbat med till slutet, Julia som jag träffade under mina första månader, och sen flera andra goingar som kommit och gått! :)

Sofie, Jag & Sandra

Meen har kollat runt lite på arbetsförmedlingen nu, ska ju flytta till Norge i början på nästa år säger planen, men inser att jag kommer börja klättra på väggarna om jag ska vara arbetslös till dess, kollade på arbetsförmedlingens hemsida och såg några rätt intressanta jobb faktsikt så tänkte ge mig på att söka några.

Dock först imon, för mitt CV och annat skit ligger på min andra dator, som jag råkat hälla coca cola i hela tangentbordet för, så har inget tangentbord till den just nu. Får köpas imorgon, och då blir det dessutom dags att fortsätta och kanske tillomed avsluta min tattuering! :) wiee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0