Tack för dessa åren Hi-media!

Sitter nu på jobbet och gör min näst sista dag på Hi-media. Känns helt sjukt att vara arbetslös igen, och har nog inte riktigt fattat än att jag inte ska tillbaka till mitt lilla kontor. Inga fler möten och alla mina kunder, känns som jag lämnar dom i sticket?! men dom klarar ju sig utan mig.. Men de känns inte så just nu?!




Här sitter jag och sköter mitt jobb i vanlig ordning... eller? ;)
 
 ----------
 
 Hann inte skriva färdigt innan på lunchen så nu fortsätter jag hemma med detta inlägg! :)

Hi-media ja! Min första tillsvidareanställning. Kommer fortfarande ihåg arbetsintervjun helt klart. Jag var lite sen eftersom jag kom från en annan arbetsintervju som drog ut på tiden. Sen när jag träffade Sofia, min blivande chef så såg hon verkligen inte ut som jag hade förväntat mig! I telefon hade hon en bastant och dominant röst och framförmig såg jag nu en liten asiatisk tjej som verkligen inte matchade sin röst. Jag minns att hon efter intervjun frågade mig om jag är lite som Tove i Idol, jag hade för tillfället inte en aning om vem det var men sa såklart "Ja absolut..." för jag tyckte hon verkade gilla Tove..

Och det gjorde hon nog för när jag sa att jag fått det andra jobbet men hellre skulle jobba för henne så sa hon att jag fick jobbet! :)

Chefen sköter sitt jobb i vanlig ordning... ;)

Och sen har jag jobbat där. Det hade blitt 3 år i februari och det har vart den bästa arbetsplats man kan ha. Sofia är verkligen världens bästa chef och bryr sig så mycket om oss som jobbat i Halmstad.

Vet inte hur många kollegor som kommit och gått under dessa 3 åren men säkert ett 20 tal? Vissa har varit riktiga.. asså jag vet inte ens vad jag ska säga om dom men man har ju undrat hur Sofia tänkte ibland... och vissa har verkligen varit de bästa människorna! Julia som jobbade där när jag började, men tyvärr slutade ganska kort där efter är idag en väldigt nära vän som jag är hur glad som helst att jag träffat! Dragan som tog mig under sina vingar när Julia slutade! Sofie som det tog ett tag innan jag tyckte om men som nu också är en av mina bästa vänner. (Och många fler! Jag nämner inte alla så glömmer jag inte någon, ni vet ju att jag suger på namn...)

Sofie och jag på sista festligheten med jobbet!

Har många goda minnen med mig från Hi-media, många nära vänner, mycket erfarenheter och stor tacksamhet! 

Måste också säga att jag tycker om och kommer sakna alla mina kunder också! Känns helt sjukt att jag inte ska få ha kvar mina kunder!!!!!! haha.. 
 
 Imon gör jag min sista dag...!!!!!
 
Förmodligen Sveriges sjukaste kontor :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0