tjuvtitt!

Nu är det snart ett år sen jag började med min tattuering på armen och vi är fortfarande inte klara! Tyvärr har vi haft otur både Sanna och jag med sjukdom hit och dit och saker som kommit imellan, men nu är det en, maaax två sittningar kvar.. Tror jag sagt de nån gång förr med, men då fick vi alltså ställa in den sitningen så den blev helt enkelt inte av.

Tänkte egentligen inte lägga upp en bild innan den va kvar men jag göre ändå..

Såhääääääär:

 
ser den alltså ut just nu, inte klar då! Men visst är den fin? :) Som Ni ser är ju huvet på fågeln kvar, sen är de på insidan av armen där uppe vilket visat sig göra sjukt ont så vet inte hur de ska gå riktigt :) Men sen så ska hela gås igenom en gång till med för att öka kontrasterna och fylla i lite där de behövs också vidare :) 


Tanken var ju ingen färg när jag bestämde mig för att göra armen, men Sannas (tattueraren) tanke var sjukt mycket färg, så vi körde någon slags kompromiss med lite färg och mkt svart.. :)

Imon ska jag dit för att se över den, räkna på hur mkt som e kvar och boka tid för nästa sittning..

Läääängtaaaaaaaaaaar tiiiiiiilllllllllllssssssss deeeeeeeen eeeeeeeeeee klaaaaaaar! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0