<3

 
 
Imorgon ska jag på kalas för min systerson som fyller ett år :) Saknar honom han e så söööt och go ska ni veta, lite små tjock är han också för mormor och morfar kan inte låta bli att stoppa i han saker han inte ska ha, men tjocka bebisar är ju söta så det funkar :) Och jag var också tjock närä jag var liten men de sluta ju väl ändå... ;)

Jag har köpt en presesnt till ungen som jag själv hade velat ha när jag va liten. Fin tycker jag, sen vet jag inte om han egentligen är för liten för den men då får han växa till sig helt enkelt ;)
 
Förresten så är det snaaart sommar, har ni märkt det? :D Och bra är det att det regnar så mycket nu innan solen kommer fram på riktigt, så alla träd, buskar och blommor får lite näring att växa med, älskar när man vaknar på morgonen så bara vipps är det helt grönt överallt över en natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0