26 åååår

Då har man gått och blivit 26 år :) Känns gött, jag tillhör inte dom som redan går runt med åldersnojja och gråter över att närma mig 30. Alltid tyckt att 27 verkar vara en bra ålder så ser fram emot ytterligare en födelsedag. :) Kanske dock att jag väljar att stanna där efter, 30 låter ju trots allt rätt gammalt, men 26 då alltså känns helt okej.

Fick ju fira detta lite tänkte jag men tråkigt nog har typ alla mina vänner lyckats fly denna staden och tagit sig vidare till roligare miljöer så kvar i träsket är typ jag och Johanna :) Men vad gör väl det? Jag och Johanna har alltid klarat oss strålande på egen hand och så även denna fredag då jag fyllde år, så vi slog oss ihop hemma hos mig och söp ner oss, jag har inte vart full på hundra år, kanske just därför drack jag med lite väl gött självförtroende för dagen efter var jag totalt förstörd. De e ju ingen nyhet ens för mig att jag blir sjukare än sjukast dagen efter en fylla men fyfan......... tyckte synd om mig själv alltså så jävla kasst som jag mådde på lördagen. Vid 19:30 började jag må tillräckligt bra för att förflytta mig från sängen till soffan ungefär men hela dagen samt kvällen va faktiskt åt helvete. 

Aja.. man fyller ju bara år en gång om året som tur är och jag lär inte bli lika full igen innan Tidigast jag fyller 27. Ush........... 

Men taaack ändå Johanna för fantastiskt sällskap och tack alla andra som grattat mig under dagen :)



Två bildder från min födelsedag;;;;;;;;;;;;;


 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha!! Ja alkoholen sveptes fort, det var så jäkla gott av någon anledning :S men inte dagen efter haha.. vi har alltid kul vi <3

2015-03-15 @ 23:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0