Mamma ! :)

Igår fyllde min mamma 46 år! :) Så himmla nära 50 nu den gamla tanten! :)
Men 46 år är hon alltså än så länge bara, och på 46 år har hon hunnit fixa fram 4 ungar och nu även skaffat sig 3 barnbarn, inte alla 46 åringar som hinner med det inte! :)

Jag och mamma, har precis som jag har med resten av familjen, inte världens bästa och närmaste relation, sådär som dom flesta mammor och döttrar kanske har. Men jag älskar min mamma och jag tycker hon är den bästa mamman i världen. Hon är en häftig människa som gått igenom mycket i sitt liv och som fortfarande står med fötterna på jorden.

GRATTIS MAMMA PÅ 46 ÅRS DAGEN! 


 
 
 
 
 
 
 
Snygg är hon med :) 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack så mkt älskling. Älskar dej till månen (... och tillbaka igen), det vet du. <3

2015-05-17 @ 19:04:37
URL: http://pastasson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0