Barcelona

Heeeej kompisar :)

Nu bor jag i Barcelona för er som missat det, hade turen att komma hit juuuust när de tydligen är inne i en lång jävla regn / moln period så har inte sett mycket av solen än men det är ju bara tidig April ännu. Tydligen är det typ "svensk sommar" här i Maj, så en månad till ska jag nog kunna hålla ut. 

Jobb verkar ju vara lätt som en plätt att fixa, jag har redan fått 5-6 erbjudanden även om inget är något toppjobb så är de alltid gött att det går att tjäna pengar. Och pengar behövs, imorgon flyttar vi in i en lägenhet för en månad för den lilla nätta summan om 10600 spänn. Lagom för en etta utan wifi här, tydligen.
 
Men till hösten blir de lättare att hitta boenden till rimlliga priser så får väl hålla ut på den fronten med ^^

Jajaa... ville bara ge en liten update för er som tittar in här då å då, eftersom de var ett tag sen jag skrev.

Hoppas att ni kommer å hälsar på mig någon gång också! :)

Puss å kram!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0