Don't speak

Fyfan, skulle gått ut igår men var så jävla trött, hade ju fan knappt sovit någonting, nej det gick inte för sig, istället gick jag och Tobbe och la oss tidigt och tog ut en jävla go sovmorgon. mmh! :L

Pappa fyller 39 år idag. Födelsedagar har aldrig varit någon stor grej i min familj, vi brukar inte käka tårta och bli galna över vad man ska köpa osv. jag köpte en påse grillchips, för pappa är som jag, och ingenting slår en påse chips, och även en trisslott, det var ett smart drag, för om han vinner 25.000:- så kommer han inte kunna behålla dom själv, han bara måste ge mig lite, så funkar det liksom..

Idag kommer väl gubbarna på jobbet vara bakis, dom skulle ut och festa igår, och Broshan var fett lycklig över det, gick runt och fnissade helatiden, idag kommer dom väl stå och skryta med sina stämplar dom fått från någon klubb, haha! det gjorde dom en annan gång.

Börjar bli trött på att jobba nu, har jobbat fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, (inte måndag) tisdag, onsdag, torsdag, fredag, - så ska jag jobba nu lördag, söndag. puh! inte mycket paus där inte, men passen är iofs. bara 4 timmar så jag ska nog överleva ;)

Nu ska jag duscha, sen ska jag köpa öl för mina sista slantar, och sen cyklar jag till Tobbe igen innan jobbet. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0