"En moderat satt på en bänk"

Haha, måste berätta med om hur roligt det var när jag precis kommit till Malmö och jag och Vivi skulle sitta på en bänk och prata lite.

Alla bänkar var upptagna så vi bestämde oss för att sätta oss på en redan upptagen bänk, Han var ju bara en person och det fanns absolut plats för två till.

Runt bänken fanns små stugor som tydligen inte brukade stå där. Jag sa till Vivi att det såg ut som valstugor och på så vis kom vi in på politik snacket.

Killen som vi suttit oss bredvid på bänken var säkerligen moderat. Han satt i sin lilla kostym och såg överklassig ut.
Haha, och då, faktiskt utan att tänka oss för börjar jag och Vivi snacka skit om moderaterna.

Efter en halvlång diskussion om hur dåliga moderaterna är så kom vi in på Vivis ex, som kan få heter "Vivis ex" hahahahah, aja, iaf. som är en moderat, han hade sagt den otroligt smarta kommentaren "Jag håller på moderaterna för att folket bryr sig inte om mig, så jag tänker inte bry mig om folket heller" Med andra ord - Moderaterna bryr sig inte om folket, så jag håller på dom - haha! Så jag sa "Jaja, moderaterna bryr sig inte om honom heller" så började vi skratta.

Detta måste blitt för mycket för den lilla moderaten bredvid oss vars bänk vi övertagit med oss själva och all vår proparganda, så han reste sig upp, suckade högt, och gick sin väg.

Kommentarer
Postat av: vivi

hahahahahaha jag dog lite av glädje

2008-08-12 @ 15:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0