FAN!!!!! Hela inlägget jag skrev raderades!

jaja, jag får skriva ett nytt, men detta kommer inte vara så välskrivet och bra som det förra. hmpf!

Idag är jag ledig, Johanna jobbar måndag - tisdag så jag får vila, känns jävligt nice, har jobbat 54 timmar nu utan att fått lön än så länge, så länge har det aldrig gått på pizzahörnan för mig.. haha, men men, gött när den väl kommer.

Tobbe sov hemma idag, hos mig alltså, eller oss, vet inte vad jag ska kalla det just nu, men iaf. vi har ju sovit hos honom några dagar nu, och kan ju säga att jag föredrar min 120x200 säng framför dendär lilla madrassen på golvet, men men, bara jag har Tobbe kan jag sova var som helst! ^^

Helgen var lugnt, fredagen softade jag och Tobbe bara på och lördagen hade vi en mini-förfest hos Tobbe, med Jag, Tobbe, Martin, Tulle och Johanna. Johanna fick tillomed i sig öl!! haha, när vi skulle dra till Tobbes brosha som det först var tänkt, ändrade vi oss och drog istället till stranden för att lira lite volleyboll, Johanna gick till sin "Bibbi" och istället kom Emanuel och någon annan grabb och joinade oss på stranden, det gick sådär! haha, Vi såg ju bollen, men att bedömma avståndet var svårare...  Sen gick jag och Tobbe och badade nakna från bryggan mitt på natten! Det var varmt, mycket varmare än jag trode, och mysigt ^^

Nu ska jag sova vidare, klockan e för fan bara halv 10! Sov gött!

Jag tänker på dig varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0