Flight of the Hamsters!

Flight of the Hamsters - Mitt nya favvo spel! Älskar det, så underbart roligt, och jag är Hamsterrific på det, riktigt bra då med andra ord, jag tycker det iaf. här är en bild på mitt rekord från denna datorn, 848 ft. På den andra datorn är det 906, ska iaf. få minst 1000 ft innan jag slutar spela, haha, men jag älskar det! Det är roligt!
http://www.jesper.nu/onlinespel/Klassiker/2507-Flight_of_the_Hamsters/ <--Ni måste spela det!



För övrigt har jag fortfarande inte fått svar om lägenheten, kändes som om vi skulle få den igår, men idag känns det inte så :( Tror inte vi får den, men han har iaf. lovat att jag och Tobias ska bli dom första som får veta. Bra!

Tobbe sökte en massa jobb i Malmö igår, jag har ju redan ett, inte det bästa men iaf. tills vidare.. Tror det kan vara riktigt kul att vara telefonförsäljare ändå :S Liksom, kontoret är skit snyggt och stolarna är sköna och man får prata med folk, även om dom kanske inte vill prata med mig, haha! Men tror ändå jag kan vara lite bra på det, med ett MVG i mediekommunikation B så måste det ju gå lite bra iaf! haha.

Nu ska jag försöka få 1000+ i mitt kära hamsterspel. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0