Godhjärtade Evelina

Hej hej, nu sitter jag och Tobbe bredvid varandra vid varsin dator och nördar, haha! Jag ska snart duscha å sen ska vi se på Sex And The City tillsammans.

Kände mig så värst snäll nyss, som en godhjärtad människa, haha! Jag satt och kollade på Bohlers bilddagbok och läste om att han å Johanna ska till Göteborg i helgen, så började jag le, så kollade Tobbe på mig och frågade varför, så sa jag "För Johanna å Bohlers skull för dom ska på en mysig helg i Göteborg" Då sa han att jag var så snäll, och ja, de var faktsikt rätt snällt :) haha

Jag är dock inte lika snäll mot min lillebror som fyller år imorgon, 18 år å jag har inte köpt någon födelsedagspresent. :S Men kanske kan köpa han en akustiskgitarr som dom säljer för endast 200:- på Netto!? Säkert inte den bästa, men han är inte den bästa på att spela heller (ops! inte så snäll igen)

Nu ska jag duscha, ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha så go du e =) hoppas du får något av jobben i malmö!!

2008-08-13 @ 18:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0