Hur kan du bo där borta Karro?!

Hejsan, nu har jag som vanligt knappt bloggat nått på hela helgen ;( men men, här kommer en snabb uppdate, eller vad vi ska kalla det.

Fredags började jag kvällen med att jobba, mellan 17-20, visst det kanske inte är så mycket men när man ska hem från hjortsberg till skogstorp, duscha och göra sig iordning för att sen cykla till skrea (kommer till det sen) så är det sent att sluta klockan 20. Men iaf. det gjorde jag.

Tobbe skulle till Oliver och jag som sagt till skrea, hem till Karro, men vi hade följe på vägen till stan iaf. När vi väl skilldes åt så fick Karrå ringa mig och leda mig vägen hem till henne eftersom jag inte hade en aning om var hon bodde. Så efter att jag var på väg mot Netto så dör min mobil, gissa om jag får panik då eller?? Jag, helt ensam, ingen mobil, inga pengar på den (om jag nu skulle kunna få igång den någon minut) och ingen aning om vart jag ska.

Jag drabbas av panik och börjar skrika på Tobbe "TOOOOBBBEEEEE!!!???" som en galning, men han har redan hunnit för långt för att höra mig. så jag får göra det enda smarta och sticka hem till Oliver, där får jag låna Tobbes mobil och Karrå kan hjälpa mig hem till henne igen.

Och okej, jag hade en aning om att det var långt men inte SÅ långt! shit....

Första jag märker när jag kommer innanför Karros dörr är att vi har typ likadana kläder på oss! :D Det gillade jag.



Jag, Karro, Emilia, Annika (notera mina och Karros nästan-likadana-kläder)
(På bilden: Alla som var hos Karro förutom lillbroshan, som står bakom kameran.)

Först drog vi till Zätas, där var halv kul, sen drog vi till Bratt, där sög, så då drog vi till zätas igen och trots att det inte var mer än halvkul så fick man nöja sig med det, finns ju inte så mycket fler ställen här i Falkenberg.

Karro bjöd mig på en Likör 43 med mjölk, sjukt god. Sen på kvällen drog jag hem.

Detta var alltså fredagen, drar lördagen lite senare... orkar inte nu. Fler bilder kommer, annars finns min bdb.

PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Matilda

vilken söt bild i headern :)

2008-09-01 @ 16:04:39
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0