Imorgon bitti kommer svaret...

Fick inget svar om lägenheten idag :( Ska få det imorgon bitti (har jag redan sagt dethär?) Är så jävla förväntansfull, känns som att jag är för förväntansfull, så mycket att det är för bra för att vara sant om jag får lägenheten :/ Hoppas inte det, jag vill verkligen ha den! Men som sagt, imorgon bitti får vi reda på svaret. *håller tummarna*

Haha, tycker att det är så jävla fult när man skriver *saker inom stjärnor* som *pussas* eller *vinkar* ööööh?? Så jävla LuNaRsToRm á la 90-tal, haha! Men just nu tar jag till med alla knep jag kan för att få den där jäkla lägenheten och om *text inom stjärnor* ska vara ett knep, så tar jag gärna till med det.

Lovar dock att jag ska försöka hålla mig ifrån sånt trams i fortsättningen...

Något annat som bekymmrar mig är SATC, mina avsnitt är snart slut, har typ 8 kvar eller något, vill inte att dom ska ta slut!! Men efter jag sett alla så ska jag iaf. se på filmen, vilket var anledningen till att jag ens började kolla på serien, vilket jag är väldigt glad för att jag gjorde för jag älskar den!

Hoppas på att få se ett avsnitt ikväll innan jag och TObbe lägger oss men jag tvivlar på att han vill det. haha!

Idag har jag fört över 400:- till Ida och 1500:- till Issa, känns förjävligt men gött på samma gång, nu är jag iaf. inte skyldig någon någonting längre, hoppas jag? Annars får ni säga till, men gör helst inte det för jag har inte råd att bli av med mer pengar för jag ska FÖRHOPPNINGSVIS FLYTTA!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0