Några dagar..

3 Dagar sen jag skrev nu.. har tillbringat hela helgen hos Tobbes mamma, det är gött att vara där. Slipper städa och slipper mamma å pappa som helatiden vill nått "ta ut hunden... plocka undan i köket.." bla bla..

Helgen har vart okej, fredagen var helt störd hos Emanuel med Tobbe, Martin, Tulle, Emanuel och Karro, jag och Karro kom på massa nya användbara köksredskap, kryddor och så var vi rädda för Mickron som vi trode var en alien vid namn "Sharp" Väldigt alien-aktigt namn om jag får säga det själv! Vi inbillade oss att "Sharp" hade tagit över Tobbe och dom andra å att dom i sin tur var ute efter att mörda oss, med kökskniv!! :S Galen kväll helt enkelt.. :S Karro drack strårom så därifrån kanske hennes flödande fantasi kan förklaras ;)

I lördags var jag på tjejkväll hos Issa, Jag, Jonna och Sofie kom hem till henne, drack lite och lekte charader (stavning?!) men det var kul, Kom in gratis på Zäta's efter att ha fått tjata ett tag men väl inne han jag inte mer än att ta en cigg tills Tobbe kom och ville hem, jag kände mig trött och full så den idén lät bra.

Idag har jag jobbat, fått lön, käkat pizza och bara funnits. Har kollat upp tågtider (Fan va dyrt!!) för Malmö imorgon, åker från FBG klockan 10:22 tror jag det var, sen blir de mina tre intervjuer i Malmö för att sedan åka hem för en dyr peng. Ska fan ha jobb där nu!!

Nu ska jag kolla lite på någon film Tobbe tittar på. :) 10.000 BC eller nått sånt heter den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0