skriv ner detta intresseklubben!

bläää..... finns inget att göra = inget att skriva..

Tråkig dag, vädret är tråkigt, på TV är det tråkigt, har ingen bra film att kolla på, långt till helg, och Tobbe har skaffat virus till en av datorerna :( haha, inte för jag bryr mig så mycket, det är på den datorn han använder ändå :L

Letar lägenhet för fullt, men får se, i värsta fall får vi väl bo på vandrarhem tills vi hittar något, vill iaf. börja jobba den 26:e september :))

Hoppas iaf. vi får lägenhet, då blir de inflyttningsfest kan jag lova! Alla mina kära vänner blir välkomna ner till mig och Tobbe då :)

Idag ska jag duscha, sådär, nu va de slut på saker att säga. Mycket intressant och meningsfullt inlägg om jag får säga det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0