VI DRAR TILL MALMÖ, VI DRAR TILL MALMÖ!!

Jaha, det verkar visst som om detta är mitt framtida kök.



Hihi, japp, han ringde precis och sa att lägenheten är vår om vi vill ha den, så om det inte händer något plötsligt krångel (vilket skulle vara typiskt min otur) så flyttar jag och Tobbe till Malmö på måndag! Känns otroligt skönt och jag hoppas verkligen att detta går i lås!

Har vart så mycket krångel, han har skjutit upp sitt beslut hur många gånger som helst "imorgon, ikväll, imorgonbitti, senare, snart..." osv. men nu så sa han att vi kan flytta in på måndag! FAN VA ARG JAG BLIR OM DETTA INTE FUNKAR!!!

Så i helgen blir det nog avskedsparty för mig och Tobbe, hoppas ni är på ;) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0