First night out in FALKENBERG

Hej alla barn nu blire barnprogram...

I torsdags var jag och fröken Ida på Harrys och gjorde popquiz, det var roligt, älskar pop quiz, älskar Ida = älskade den kvällen då ju. Ja vi svarade rätt så bra på många frågor, en av anledningarna till det kan iofs. vara att en gubbe som stod bredvid oss i baren ville visa sitt papper med rätt svar på lite då och då när han kände för det.


Här är fröken Ida på Harrys och ser nöjd ut?

Men när väl prisutdelningen kom och dom började med tröstpriserna, så kändes det mer och mer långt ifrån att vi skulle vinna, hur stor är chansen att vi kommer 1-3:a liksom? Japp, sen drog dom ju trean, tvåan och ettan då, och som jag redan hade listat ut så vann vi ju inte då..

Däremot vann våra gamla lärare ett pris, minns inte vilken plats det var dom kom på, men självklart skulle dom få ett pris, dom hade ju Anders med i sitt lag. Anders som är våran gamla hympalärare, han är så bra på musik, han kan allt sånt, och bra smak har han också.


Jag ser inte så nöjd ut, men kanske för att glasen är snart tomt?

Jag och Ida var inte ledsna förlorare, men när där emot nån gammal pappa från Norge kom och satte sig bredvid oss blev vi ledsna. Efter att ha lyssnat på skit snack om hans unge osv. så drog jag och Ida hem, vem pallar honom?

Men det var en trevlig kväll iaf. Tack och Hej - SÅ JÄVLA GÖTT ATT VARA TILLBAKA I FALKENBERG!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA ser ut som jag har en fucking lampa på huvet:S



plust att han var från finland och han kan suga min feta

2008-12-08 @ 18:28:06
Postat av: ida ju tidigare där 18:28:06

2008-12-08 @ 18:28:32
Postat av: IDA JU 18:28:06

så du vet

2008-12-08 @ 18:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0