Hack i skivan eller?

Oj, jag blir bara sämre och sämre på att uppdatera min jäkla blogg. Men det är bara för att jag inte har en kamera!! Lovar, så tråkigt att skriva utan bilder. Blir ju tråkigare för er att läsa med för den delen.

Nu är jag iaf. hemmai Falkenberg och vi vet alla ju vad det betyder... FEST! Såklart, Issa prissa ska ha en välkomsfest för mig och Tobbe på lördag hemma hos sig, och då kan jag säga att det kommer att festas!

Men kanske redan idag blir de lite party, det är ju torsdag och då är det pop quiz på Harrys, så för hoppningsvis så blir det en liten vistelse där men vi får se.

Igår var jag med Ida och det var den roligaste dagen på länge, iaf kvällen, eller iaf. natten... ja! Roligaste natten på länge, så var det :G Vi slumpade, mer kan jag inte säga, men kul var det!

Innan natten så hade vi vart i stan, pratat lite, käkat lite halstabletter, hälsat på hos Tobbe, jätte fint är de nu i hans mammas nya lilla hus, sen gick vi till blå fikan och käkade fetaost sallad, gött kan ja säga, sen drog vi till Ica, solade lite (efter min traumatiska stå-upp-solarium vistelse var jag värd det) var en snabbis på biblioteket å bla bla, sen skulle Ida träna så då åkte jag hem.

Så drack jag och mamma och pappa lite glögg som vi håller på att göra själva, god är den! Lite väl mycket alkoholsmak kanske och lite väl söt, men tror den blir bra om ett par veckor.

Sen kom Ida tillbaka och då slingade jag hennes hår och sen så "slumpade" vi. hihihihihi!

Jaja, detta var ett sånt inlägg: idag gjorde jag de, sen de, sen de, sen de, sen de, sen de, som ett hack i skivan ungefär, men gjorde så jävla mkt igår så vafan ska man göra?

Snart ska jag käka körv med mos som min kära pappa lagar och sen ska jag in till stan och träffa min finaste lilla Pärla, Tobias! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0