Nytt!

Japp nu har jag ändrat om lite här i bloggen, till det sämre nästan, men orkar fan inte ändra om det en gång till... Ska välja lite mer neutrala färger nån annan dag men inte nu, för orkar inte med skiten längre. Så nu vet ni det!

Ska nog snart kila iväg till Tobbe, men orkar inte för det är så jävla långt och jag måste ta två bussar, men men, det är sånt man får göra.. Egentligen borde jag gå till honom så jag kan bli av med allt jag käkat som bara lagt sig på magen, men jag är för lat. Men funderar på om jag inte ska gå in till stan iaf. så tar jag bussen från stan till honom sen... hmm. AJA sånthär kan jag fundera på i mitt huvud istället för här på bloggen, ciao!


Gillar ni inte min nya header? ...det gör fan inte jag iaf :S

Kommentarer
Postat av: Idas mamma

din nya header är väldigt ego och du är inte ens snygg :S och istället för att hoppa på bussen kan du hoppa framför den.. HEJDÅ

2008-12-18 @ 15:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0