Sex- och relationsexpert - Blondinbella.

Jag brukar läsa Blondinbellas blogg för det är ett bra tidsfördriv och man måste ju ändå erkänna att det händer en del i hennes blogg. Men jag stör mig så sjukt mycket på hennes jävla läsarfrågor. Små ungar skriver in till henne med sina frågor om kärleken, typ "Jag är kär över internet, what to do?" eller "min pojkvän vill bara ha sex.." bla bla, sen när fan då blev Blondinbella nån sex- och relations expert? Men det kanske är nått man blir när man får en stor blogg, det bara glider in på köpet, att man helt plötsligt kan allt om relationer.


Fråga Blondinbella om du har problem med... vad som helst?

Nää, då gillar jag mer Kissie, hur omogen hon än är så tar hon sig själv för vad hon är och är lite rolig också!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Usch, Kissie gillar jag inte alls... Jag läser dock inte Blondinbellas blogg men jag måste erkänna att hon verkar vara helt OK (någorlunda iallafall) på hennes tvprogram.

2008-12-17 @ 14:46:01
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0