Upp som en sol och ner som en pannkaka!

mhmm!

I fredags var jag ute me Ida igen, korten från den kvällen är dock borta men det var inte så spännande, en trevlig kväll bara som började på Idas boxning! hihi, men det var som sagt en trevlig kväll..


Jag och festfixaren Isabell!

I lördags var det ju fest hos Issa som ville välkomna mig och Tobias hem till Falkenberg, och det var verkligen kul! lite för kul kanske mot slutet av kvällen men de kommer jag till sen.

Det var jag, Tobbe, Martin, Issa, Johanna, Emma och lite senare även Karro som festade.  Vi körde ölspelet en gång och efter ett tag var det rätt mycket regler att hålla koll på.


Issa, Emma, Martin, Johanna, Tobbe och Jag! - Karro bakom kameran

Kolla mellan fingrarna, plocka av tomten, säga skål, ställa sig upp och dricka, undertiden spela mellan fingrarna på bordskanten, sätta tillbaka tomten, säga skål..... osv. Det var en del att hålla koll på efter ett tag iaf!

Tobbe och Martin stack till puben lite tidigare
och då tyckte jag och Issa att det var dax för en after shock, och det blev nog droppen för mig efter 1½ månads nykterhet, så efterdet var det toan som gällde för mig.

Fick som tur var hjälp av alla söta tjejer att ta på mig jacka och skor och grejer och komma ner och ut, sen väntade jag där så kom Tobbe och hämtade mig så tog vi taxi hem, haha!


Världens bästa Tobbe, jag och Martin!

Men jag hade kul ändå, innan dess iaf. och hoppas jag inte var allt för jobbig! :S
Tack Issa iaf. för en trevlig kväll! :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0