I know what it's like

Sjukt längesen jag skrev alltså :S men har ju inget att skriva så lite waste då..

Så var arbetsveckan slut, sjukt snabbt går det! Fattar noll, känns som det är måndag och dagen efter så är det fredag, tycker helgerna känns mycket längre än vardagarna, och hur gött är inte det?!

Gick skit på jobbet idag, fick bara 2 sålda, men kan inte påstå att jag ansträngde mig speciellt mycket, tog både 3 och 4 för många raster och gick mest och käkade mackor och frukt och snackade skit :) Men har gjort rätt så bra ifrån mig måndag till torsdag så jag är nöjd ändå, och sålänge jag inte nollar så e ju allt lugnt.

Har som gött är inte nollat en enda gång än så länge och hoppas på att hålla fast vid det också!


:@ är sjukt arg för hur stor skillnad det är att vara tjej och kille,
hur lätt killar kommer undan med allt för att dom just är killar
och hur tjejer ska få skiten för allt för att dom är tjejer! GAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0