Ett, Två, Trevligt.

Fan vad jag har blitt värdelös på dethär med att uppdatera min blogg. Tror det beror på att jag helt plötsligt har så lite tid för mig själv. Har inte precis tid att sitta här å skriva massa skit för är med någon helatiden. Vilket är både bra och dåligt ibland. Saknar att sitta en hel dag ensam med bara datorn ibland.. Men det kommer väl det med.

Nu är jag iaf. ensam, Tobbe är med sin bror i stan och sen ska han på någon fest med Carlsberg
, men det kan jag inte njuta av sådär jätte länge för snart kommer Ida (iofs. var det jag som bjöd hit henne så vet inte riktigt vem det är jag ska skylla på att jag aldrig får någon tid för mig själv..) och vid 4 ska vi mot Halmstad för att senare ikväll kolla på 2012.

Jag vet inte riktigt vad jag tror om den filmen.
Tror inte alls att det är min typ, gillar ju inte ens film, men Johanna och Ida ville tydligen väldigt färna ha med mig så får väl bli så då. Hoppas dom drar med mig nästa gång jag vill göra nått som dom tycker känns sådär då!! (Ja mina små blommor, ni kan ta de som en pik.)

Jaja, annars då? Jag är heeelt pank.
Inte en spänn över varken till shopping, festande, mat eller julklappar. Jag har alltså inga pengar alls kvar efter alla räkningar. Men har iaf. tatt tag i mig själv och sökt lite jobb. Sökte 9 jobb härom dagen och ska iaf. på arbetsintervju i Halmstad på Tisdag så det kan nog lösa sig dethär..

Tänk om jag har en lön på 21.000 om två månader? Skulle ju inte alls vara fel eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0