fredag, lördag..

God morgon ska jag kalla detta, för jag sov tills nyligen, men jag gick också och la mig vid 6-7 imorse så sömnen bhövdes. Nu är jag dock fortfarand lika trött som när jag la mig och har dessutom ont i ryggen och huvudet på det. Känner mig väldigt o-på G idag.

Datorer och andra datordelar ligger överallt, tillsammans med en massa skräp och disk. Att det kan bli så stökigt av några dagars lan?

Igår var det inget party, trots fredag, helt galet kan man tänka sig. Att sitta hemma en fredagskväll. Det var första fredagen på riktigt länge jag var hemma, och det kröp inte alls i skinnet på mig. Det var härligt. Skönt att sitta där i soffan, inklämd mellan svettiga datanördar (okej överdriver lite) och kolla på fredagsfilmerna som går på TV.

Såg en bra film tillomed, jag som inte gillar film. Minns inte vad den heter, men det handlade om en tjej och tre killar varav alla blev förälskade i henne vilket hon utnyttjar till fullo. Ungefär så. Skit bra var den faktiskt tillomed. Även om jag inte här med tangenterna under fingrarna orkar beskriva den rättvist, så nu verkar den ju faktiskt riktigt kass, inser jag när jag precis läste det jag nyss skrev. men men.

....jaja, nu är det inte fredag längre. Därför ska vi nu blicka framåt mot lördagen istället. Och här blir det inget TV tittande ska ni veta. Det ska Johanna se till. Jag känner mig allmänt seg, ont som fan överallt, som sagt men Johanna verkar inte vilja ge sig på den här punkten. Idag är det Party på hög nivå om man får fråga henne, och ja, det är väl inte så mycket annat att göra än att bita ihop. hahaha!

Men det gör jag ju så gärna för Johanna, kommer inte dröja länge innan jag blir på G tror jag för Johanna ska komma hit efter hon duschat och röra om i grytan här hemma.

Nu ska jag logga in på Level ina och se hur hon mår, blev ju dödad igår. :(

PEACE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0