God morgon!

Åååh! Blir så sugen på att göra om min blogg när Johanna har gjort det. Lite nya bilder, nya färger och såntdär kanske ger mig mer inspiration till att skriva. Bloggen känns ju väldigt mycket lagt på hyllan för tillfället, och de enda mina blogginlägg handlar om nu förtiden är ju typ just det, att jag inte har nått att skriva om. Så därför ska detta inlägget inte handla om det.

Nä, det är måndag, vilket är min just nu:a
(alltså tror inte det finns ett ord som heter nu:a, men känns helt klart som ett låtsasord värt att använda här.) favorit dag på veckan. Yes ni läste rätt. Det är inte fredag, inte lördag och för all del inte torsdag (pop quiz) heller, det är måndag, nystartens dag, som är min favorit för tillfället.

Därför känns det extra bra att ha vaknat och tillomed stigit upp tidigt idag.
Ja med tidigt menar jag 10, vilket är väldigt mycket tidigare än jag brukar gå upp nu för tiden. Så nu kanske jag kan lyckas vrida om mitt dygn lite.

Håller på och söker jobb, inte för tillfället,
alltså just precis nu, men just nu i mitt liv är det vad jag sysslar med, och jag känner på mig att det snart kommer ge resultat. Förväntar mig att ha ett jobb innan detta året är slut iaf. och att sen få en lön på 21.000 kronor i Januari skulle ju inte heller sitta helt fel.

Jag ser det, känner det och förväntar mig det. Så detta ska nog gå helt bra.


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0