Helt vanlig söndag.

Idag är det söndag. Det är fjärde advent. Det är första dagen denna vintern med mycket snö. Det är egentligen en dag, som alla andra.

Jag vaknade sent idag, inte speciellt bakis,
drack inte alls mycket igår, var sjukt osugen på fest, men humöret blev bättre under kvällen. Fast krogen skippades, istället tog jag och Johanna en pizza på Falkenbergs och sen gick vi hem till vårt. Men jag hade trevligt, absolut.

Jag och Tobbe har ätit hamburgare och mos idag,
sen mest glott på TV och pratat. En lugn vanlig söndag känns det som. Men inget fel med det.

Imorgon ska jag och Tobbe iaf. försöka ta oss utanför lägenheten
och göra någonting tillsammans, vi är båda rätt så sega på den fronten, så det ska bli kul.


Snart är det Julafton.
Helt sjukt, bara 4 dagar kvar. Känns inte alls. Så jobbigt. Jag och Tobbe har inga pengar över huvudtaget och har knappt köpt några julklappar alls, men det går inte att göra så mycket åt den saken.

Funderade innan på vad jag tror att jag får i julklapp.
Jag har ingen aning. Vet inte ens vad jag vill ha i julklapp i år. Önskar mig inget speciellt. Är nöjd med allt jag redan har. Känner inte att det är något som fattas. Det är ju iofs. hur bra som hellst.

Jaja, Tobias ska få datorn nu så han kan spela lite wow
eller vad det nu är han vill spela. Jag ska kolla om det finns någonting värt att titta på på TV. Det tvivlar jag på.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0