Är du säker?

MEN ÅÅHHHH!!! Var precis inne på Johannas blogg och hon bara bloggar å bloggar lååånga roliga inlägg, och mina blir bara kortare och kortare, tråkigare och tråkigare och med fler dagars mellanrum, blir avis, men känner mig helt tom.. alltså har inget att skriva, känner inget.. vill inte skriva.


Här har vi min snygga Johanna och dessutom Antonia också,
en lisebergsbild, ....en dag jag inte orkade blogga om.

Önskar att Ida hade en blogg igen.
Den var också alltid rolig att läsa, dock uppdaterades den inte allt för ofta, men den fanns ju iaf. där. Sen en dag kunde hon helt enkelt inte hålla fingrarna borta från "ta bort blogg" knappen och vipps så var den väck. Helt utan förvarning eller en extra fråga om man är säker på att man vill ta bort den.


Och här har vi mig och Ida, också från liseberg.. för orkar iaf. lägga upp bilderna.

Alltså känner ett sånt begär till den knappen
. Det är något med den som lockar. Det lockar att kunna göra ett val och sen aldrig ta tillbaka det. Aldrig kunna ändra sig. Så spännande tycker jag. Och man är ju så van på datorn att man alltid får en extra fråga, "är du säker på att du vill avsluta spelet" "är du säker på att du inte vill spara" "är du säker...."

VAFAN! Klart man är säker
, och om man inte är det får man väl skylla sig själv att man tryckte på krysset (eller vad det nu kan vara) måste vi daltas med så jävla mycket helatiden, klart vi ändrar oss stup i kvarten när vi alltid har ett val, och sen dessutom kan ändra oss. Jag önskar att jag aldrig kunde ändra mig. Jag undrar var jag hade vart idag då...?



Kan lika gärna slänga in lite bilder till från Liseberg, eller?
Här är vi iofs. fortfarande i Falkenberg, väntar på tåget till Göteborg.
Jag och antonia ser nästan likadana ut? :D

Stackars den som äger kameran.. får inte vara med på dom roliga gruppbilderna. :(



Kommentarer
Postat av: IDA

AHAHAH ASSÅ har en blogg igen einsteinberg.blogg.se

2009-07-20 @ 21:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0