Ett inlägg om att skriva ett inlägg... senare.

Heeeeeeeeeeej! oooh vilken bloggtorka jag har haft. Jag får ingen ispiration, vet inte varför.. Jag har faktsikt gjort en hel del den senaste tiden. Har börjat med två olika nya jobb, eller.. olika och olika, det är båda pizzerior ägda av 2in1 men det är olika ställen och olika arbetsuppgifter. Jag har vart på liseberg. Jag har festat. Jag har träffat mamma.. ja jag har faktsikt gjort en hel del.

Har bara inte kännt att jag har någon humor i mig. Inget fyndigt liksom. Inte för att jag tror att någon sitter och skrattar sig igenom mina inlägg, men något kul måste det ju ändå vara om man ska orka sig igenom hela skiten.. (inlägget syftar jag på då, när jag skriver skiten.)

Men idag så hamnade jag på min mammas blogg igen som jag gör då och då,
och hennes blogg ger mig faktsikt lite inspiration, eller lite sug efter att skriva iaf. Jag vet inte om det är hon som bara skriver på ett vis som iaf. jag tycker är roligt och som får mig att vilja läsa igenom allt eller om det bara är det att jag kan dyka upp nånstans där mellan inläggen och de alltså blir mer personligt än att sitta och läsa Blondinbella AB liksom..

På tal om det så är jag sååå trött på alla dessa modebloggar,
Kenza, Kissie, Blondinbella... Jag som brukade vara slav för dom och kika in ibland flera gånger om dagen. Nu kollar jag in å och då men orkar aldrig läsa igenom ett helt inlägg ens en gång. Så jääävla tråkiga!!!

Blondinbella.se som bara tjatr om sina jävla moderater och försöker hjärntvätta alla stackars fjortonåringar till att rösta på dom när dom väl blir myndiga (om sisådär trehundra år..)

Kissies.se som endast kan säga saker i stil med "Jag är bäst" "fan vad jag är snygg" "jag hatar unga mammor" och "Jag har RÅD!" ....suck.

Kenzas.se då.. Värst av alla.. hon vill inte hjärntvätta små ungar (som man iaf. kan proviseras lite av) eller skryta/försöka provisera (som man kan skratta lite åt) utan hon skriver bara sånt som visst, hennes egna kompisar kanske tycker är kul, men vafan bryr jag mig om att hon har kollat på film?? Hon skriver alltså en sån blogg som jag skriver typ.. Allmänt tråkig men kul om man känner mig (för då finns man antagligen själv med bland inläggen, som jag i min mammas blogg..)

Hmmm, jag ska nog försöka blogga lite mer nu igen.. Men inte just nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0