Kung i baren (phuleeez)

Först: är inte ledig imorgon Johanna :( Är ledig först på torsdag, men börjar sent på onsdag så då kan vi ses :D

Måndag:  12:00-22:00
Tisdag:    12:00-22:00
Onsdag:  18:30-02:00
Torsdag:  LEDIG
Fredag:    LEDIG
Lördag:   18:30-02:00
Söndag:  12:00-22:00 (varannan söndag ledig.)

Så nu vet du när du ska ringa! ;)

Nu: Kom precis hem från jobbet,
har jobbat på 2in1 i Skogstorp, gillar att jobba där, iaf. än så länge när det inte har vart så mycket folk. Så nu sitter jag hemma och dricker coca cola. På onsdag är det Trubadur sommar Skogstorp igen och då kanske jag ska få jobba i baren, hoppas! så jävla soft att få stå still där hela kvällen istället för att behöva springa runt och servera, och dessutom springa och göra massa andra ärenden. phew!

Hinner knappt blogga nått nu när jag jobbar så mycket 12-22 dagar.
Hinner ju knappast göra det på morgonen, då sover jag så länge jag kan, och på kvällen är jag trött och vill umgås med min käraste i två minuter innan han lägger sig för att sova. Och när jag väl bloggar, (som nu) så har jag bara jobbat och har alltså inget kul att skriva om.. så.. kan lika gärna sluta skriva nu..

PS. 27 månader med underbaringen Tobias idag, Jag älskar dig min pärla!

Kommentarer
Postat av: Johanna

WIEEE grattis till er!!!!! :D



BRAAAAAAAAA ta aldrig bort dom tiderna!!! bra så jag kan hålla koll!! :D



Kommer imon på förmiddan :D can't waiit woohooo :D

2009-07-14 @ 20:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0