Tror du inte att jag vet?

Här sitter man, ensam och hungrig som en jude och nästan faktsikt, helt ärligt, svälter ihjäl. Men jag litar på min kompis, Johanna kommer snart, hon sa att hon skulle snabba sig allt vad hon kan, det gör hon också.. trode jag! Går in på hennes blogg och ser att hon har slösat värdefulla minuter på att skriva ett inlägg, VAD FAN, är det meningen att jag ska dö här heller? omg!

Blev ledig från jobbet idag, så är vaken och hoppar tidigt idag.
(eh va? vaken och hoppar..??? aja..) så ska sticka in till stan och köpa en tröja som jag kan ha på 2in1 kvällarna när jag jobbar. blir så jävla kallt där mot kvällen och jag har ingen svart tröja, så får köpa nån sån där dom har på JC typ.

Men Johanna ska komma snart iaf. kan nog kanske, men bara kanske förlåta henne för att hon slöar så mycket :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0