What ever?

Skulle ju jobbat igår, men så blev det icke, när Markus släppte av mig på 2in1 i Skogstorp dröjde det inte länge innan regnet kom, och det öste ner. alla fick hjälpas åt att bära parasollen över ljudanläggningen och alla andra tekniska prylar tills regnet var förbi. Jag passade på att plocka in de grejer på lagret som redan var inomhus så jag slapp det värsta av regnet, hähä ;) Men när regnet var förbi hjälpte även jag till med att bära in lite prylar utifrån och sen var det bara för Markus att köra hem mig igen.

Fick 100 spänn för besväret, och gött var väl det,
de betalade min vistelse på Bratt. Fick komma på Emilias kalas med som jag har deppat lite över att jag skulle missa, så det var kul! Ska lägga in lite bilder när Ida lägger upp dom.

Och på tal om bilder så tror jag att det är dags att få tillbaka kameran snart.
Men får fixa det på onsdag, då börjar jag inte jobba förrens klockan 7. Om vädret tillåter vill säga, hoppas det! Det är kul att jobba på trubadur kvällarna. :)

Nu ska jag.. ehhhh.. vet fan inte vad jag ska göra men jag ska sluta skriva tråkig skit i bloggen iaf. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0