090228 18:05

I lördags vaknade jag och Tobbe upp, lite smått bakis så vi gick och köpte oss varsin hamburgare med pommes och kollade på en film, efter det så fick Tobbe reda på att hans pappa hade varit med om en trafikolycka, och låg på intensiven på Halmstad sjukhus så vi ringde min pappa och han körde oss dit.

Ganska precis efter att vi kom dit fick vi reda på att Tobbes pappa dog. Klockan 18:05 28/2-09.
Går att läsa om här: http://hallandsposten.se/nyheter/halmstad/1.400475

Jag blir så himla arg på detta, vet inte vad jag ska göra eller säga eller något, blir bara så himla tom. Jag är så himla ledsen för Tobbes skull, och alla hans bröder.. och för Veronikas, alla som kände Anders.. och såklart för Anders skull..

Han fanns alltid där för Tobbe, och mig med.. gav oss alltid pengar när vi behövde det, speciellt under de tre månaderna i Malmö. Han var en jättre bra människa och en fin pappa.

Det var så hemskt att se honom där, död på sjukhuset. Jag hade aldrig sett en död människa förut, men det var inte alls som jag trode, han låg bara ner där i sjukhussängen, med täcket över sig så man bara såg huvudet. Kändes bara som att han sov, så jag vågade inte prata för högt, i fall jag kanske skulle väcka honom. Men jag kunde känna hans närvaro i hela rummet..

Jag är så ledsen att detta hände, han hade mycket kvar att leva.

Vila i frid Anders, vi är många som saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Jag och Johan beklagar sorgen. Vi tänker på er. Det måste vara skitjobbigt. Jävla liv, tyvärr kommer det att hända oss alla... men det är alltid lika jobbig. Hälsa Tobias. :(

2009-03-03 @ 16:11:09
URL: http://missmumin.blogg.se/
Postat av: Johanna

herregud... jag är i totalchock! gråter nästan! jag kan inte fatta att detta är sant! Beklagar verkligen sorgen! Gud vad livet är orättvist! Krama tobbe en massa ifrån mig, :( jag tänker verkligen på er.. vi får ses när jag kommer hem! <3 krama verkligen tobbe ifrån mig, tänker på er!!! vet inte vad jag ska säga, jag tänker verkligen på er iallafall, förstår om ni inte mår bra just nu! Önskar jag var hos er!! <3

2009-03-04 @ 19:31:50
Postat av: Johanna

herregud...skrev en kommentar men verkade inte som den kom fram så skriver igen... Jag är i totalchock! jag gråter nästan! Det är helt ofattbart! usch vad livet är orättvist!!!! Jag kan verkligen inte förstå hur ni mår nu, speciellt tobbe! Krama honom jätte mycket ifrån mig, beklagar verkligen sorgen!! Önskar jag var hos er, vi får ses när jag kommer hem! Ta hand om er!! tänker verkligen på er!! Jag vill säga och göra så mycket mer, men vet inte vad jag ska göra! usch.. Krama tobbe tusen gånger från mig! <3

2009-03-04 @ 19:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0