23 månader - mitt längsta förhållande!

Hej hej bloggen :) Sitter här uppe i det gröna rummet, helt släckt är det, och tyst för Tobias har gått och lagt sig, men han sover inte än, tjuvkikar lite på vad jag gör på datorn och så säger han nått då och då, oftast så frågar han nått "vem är det?" "vad gör du?" "vad står det där?" alltid lika nyfiken :)

Nu såg han att jag klickade in mig på bloggen och då var frågan "Kan du skriva om mig?" haha! Sötisen ^^ Men det hade jag faktsikt tänkt att göra också, skriva om Tobias alltså, för idag så har vi varit tillsammans i 23 månader! Alltså bara en månad kvar till 2 år! SÅ himla bra det känns! Och mer ska det bli!

23 månader betyder dessutom att Tobias nu är den killen som jag haft det längsta förhållandet med, mitt tidigare var på 22 månader, men måste säga att detta känns myyyyycket längre! Men kan ju bero på att jag och Tobbe är med varandra helatiden, vi bor ju ihop så det är ju klart att det blir så då. Men det skulle verkligen inte kunna kännas bättre, är så himla glad för min fina Tobias!

Så idag, för att fira detta, träffades vi i stan för att äta en mysig middag tillsammans. Jag sov ju hemma hos mamma och pappa inatt, skulle dit för att hämta lite grejer, men såklart glömde jag alltihop. Så jävla typiskt mig, får väl åka dit igen och hämta det.. suck!

Hur som helst hade jag och Tobbe tänkt käka på spiran, mitt första förslag var Burger inn, är helt besatt av deras burgare, så jävla goda! Men dom tar ju inte rikskuponger så då tänkte jag om, mer åt det nyttiga hållet så det blev spiran, men när vi kom dit visade det sig att dom inte tar rikskuponger heller så vi gick vidare till Stantons pizzeria, där tog dom iaf. emot det, så vi beställde varsin sallad där istället, riktigt god sallad! Inte som sallad på någon annan pizzeria, men saknade dock bröd.. annars hade den vart fulländad!


Tänkte ladda upp min och Tobbes 23 månadersbild som jag gjort, gör ju en för varje månad, men kom på nu att jag gjorde den i Skogstorp, så har ju inte den på denna datorn, så får bli Issas tackkort istället, som jag gjorde som tack för 20 års teckningen hon gav mig! haha.

Jag är inte riktigt trött än, men ska snart krypa ner bredvid Tobias ändå, så kan jag hinna pussa lite på honom innan han blir allt för trött och somnar, men först så ska jag väl antagligen , som alltid, spela lite på king.com. Fick ihop till 500 juveler igår, det ni ;)

Puss hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0